יום שני, 25 במרץ 2013

otterbox commuter כיסוי לגלקסי 4

זכרו היטב מומחה לסקירת "כיסויים לגלקסי 4" יש רק אחד, השאר סתם מקנאים, מעתיקים מנסים לקדם בגוגל ולא מצליחים וכותבים שטויות והכי גרוע הם כותבים עם שגיאות כתיב.
צוות המומחה מאחל חג שמח לכל גולשי הבלוג - חג פסח שמח וכשר, נתראה עם צאת החג והפעם נעלה סקירה ל"כיסוי לגלקסי 4" מסדרת אוטרבוקס קומיוטר otterbox commuter.




בדיוק בזמן, OtterBox מאשרת כי היא תייצר סגנונות מהכיסויים ההפופולריים ביותר שלה לשוק למכשיר ה Samsung Galaxy S4.הכיסוי של היצרנית הפופולרי ביותר הוא ה Defender, וגם כיסוי מסדרת רפלקס  לS4, אוטרבוקס נותנת מגוון רחב של אפשרויות בהתאם לכמות של הגנת המכשיר הנדרשת. הכבד ביותר שבחבורה הוא ה Defender, הוא כיסוי לגלקסי 4 אשר מורכב  משלושה חלקים המורכבים ממעטפת פלסטיק קשיחה העטופה בשכבת חיצונית סיליקון יחד עם מגן מסך משולב. Commuter הוא קל יותר, עם שכבה פנימית של סיליקון להגנה מפני זעזועים. רפלקס הוא עיצוב דק שני חלקים שהנו אידיאלי עבור משתמשים הרוצים מדי פעם לעגון את המכשירים שלהם.

OtterBoxהצהירה שהכיסויים יגיעו "בקרוב" לגלקסי S4, אך לא נתנה כל תמחור או זמן ספציפי בשלב זה. אבל בכל מקרה זה טוב לדעת שאוטרבוקס החלה בשלבי ייצור


קצת טעימה מהכיסוי של otterbox commuter, למי שלא מכיר אוטרבוקס קומיוטר הוא כיסוי לגלקסי 4 אשר בנוי מ 2 חלקים שונים,סיליקון גמיש וחזק + פוליקרבונט קשיח ומגן מסך לגלקסי 4 חינם.

המשך יבוא 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה